Sluit u aan bij de
Vrienden van Stichting Wetech

Betrokken bij hun toekomst

Als toeleverancier van Gilde Vakcollege techniek levert u een grote bijdrage in de ontwikkeling van onze scholieren. Van gereedschap en grondstoffen tot alledaagse verbruiksartikelen, het is allemaal nodig. Onmisbaar zelfs, als we op een prettige manier de toekomstige generatie willen faciliteren in hun persoonlijke groei. Wij zien onze leveranciers daarom meer als een hechte club betrokken vrienden. Een club die elkaar, maar vooral onze jeugd de toekomst gunt. Sluit u daarom vandaag nog aan bij de Vrienden van Stichting Wetech.

Wordt u Vrienden van Stichting Wetech, dan krijgt u een plek op onze website in het bedrijfsoverzicht onder leveranciers. U bent dan zichtbaar met uw logo, naw-gegevens en eventueel een sfeerbeeld en omschrijving van uw organisatie. Dat is goed voor uw online vertegenwoordiging. Bovendien komt u eenvoudig in contact met andere organisaties die bij ons aangesloten zijn tijdens bijvoorbeeld een ledenbijeenkomst. Een mooie gelegenheid om commerciële kansen te benutten.

Vrienden met Stichting Wetech worden, is heel eenvoudig. Klik op de button "Ik wil vrienden worden" en meld u aan als leverancier via het formulier. U ontvangt een bevestiging en u wordt opgenomen in het ledenoverzicht onder leveranciers. Alvast van harte welkom als vriend van Stichting Wetech!