Van der Zalm Metaalindustrie B.V.

Bezoek onze website » www.vanderzalmbv.nl | 0418-670903 | info@vanderzalmbv.nl

Dhr. J. (Jos) Krijnen | jos@vanderzalmbv.nl

Van der Zalm Metaalindustrie B.V. is een no-nonsense, middelgroot en groeiend constructiebedrijf in Brakel. Bij ons werken we dagelijks met veel plezier aan uiteenlopende constructies voor Grond- Weg en Waterbouw, Industrie, Scheepvaart en Offshore. We engineeren en produceren de constructie en monteren deze op locatie. Hiervoor hebben wij een moderne voorbewerkings- en productiehallen, een goed uitgerust machinepark en diverse bedrijfsbussen en transportmiddelen.

Je werkt bij ons aan remmingwerken, stads- en parkbruggen, pylonen, pontons, loopbruggen, drijvers en dukdalven, scheepsdekken en ondersteuningsconstructies. Ook hebben we interessante voorbewerkingsmachines zoals een freesbank, kantbank, wals, zaagmachine en een moderne brandsnijmachine. We lassen met technieken zoals MIG/MAG, Electrode, TIG, Onder Poederdek en Stiftdeuvellastechniek.

Wil je een leuke, technische en afwisselende stage of opleidingsplaats, en werkzaam zijn in de staalbranche ? Ons team wil je graag helpen opleiden tot een opperbeste vakman of vakvrouw. Bel of mail ons !

Langekamp 8
5306 GV BRAKEL