TB Truck & Trailer Service

Bezoek onze website » www.tbtts.nl | 088-6077000 | info@tb.nl

Dhr. L. (Leo) de Hoog | l.d.hoog@tb.nl

Er zijn natuurlijk heel veel verschillende truckbedrijven waar jij als technische topper aan de slag kunt of jouw BBL-opleiding kunt gaan volgen, maar niet alle bedrijven bieden hetzelfde. TB investeert altijd graag in haar mensen en daarom bieden wij onze medewerkers net even wat meer dan andere bedrijven. Namelijk:
•Baangarantie voor leerlingmonteurs
•Werk- en leertrajecten met doorbetaalde schooldagen (BBL)
•€ 1.000,- bonus bovenop jouw salaris als jij jouw proeftijd succesvol volbrengt en vast in dienst komt bij TB
•Wij betalen jouw rijbewijs personenwagen én vrachtwagen
•Aantrekkelijke secundaire voorwaarden, waaronder verschillende financiële bonussen en leertrajecten
•Per jaar minimaal 2 gave teamuitjes inclusief gezellige borrel met jouw collega’s
•Personeelsvereniging met het hele jaar door leuke activiteiten

Daarnaast profiteer je bij TB van de voordelen van een groot bedrijf met meer dan 1.000 werknemers zoals opleidingsmogelijkheden, salaris altijd op tijd gestort, moderne gereedschappen en interne doorgroeimogelijkheden. Maar door de verschillende vestigingen ervaar je bij ons ook de charmes van een klein bedrijf, waaronder een hecht team, collegialiteit en korte lijntjes.

Papland 7
4206 CK GORINCHEM