Koninklijke Woudenberg

Bezoek onze website » www.koninklijkewoudenberg.nl | 088-3559600 | hr@koninklijkewoudenberg.nl

Ellen Reijm | hr@koninklijkewoudenberg.nl

Beste leerling,
Wij bij Koninklijke Woudenberg vinden het erg leuk vinden als jij bij ons in het bedrijf je stage gaat doen.
Als Erkend Restauratie Bouwbedrijf zetten wij onze kennis, kunde en ervaring graag in om een nieuwe generatie ambachtslieden op te leiden. Zonder vakmensen bestaat er geen hoge kwaliteit vakwerk en dus geen tevreden opdrachtgevers. Een visie waarin we ook de komende jaren actief gaan investeren. Wij restaureren en renoveren de mooiste monumentale panden van Nederland, zoals Paleis Het Loo, Rijksmuseum, Muiderslot, forten en kastelen. Dat wil jij natuurlijk ook!
Als je wilt kun altijd een rondleiding krijgen in ons bedrijf. En mocht je vragen hebben, dan zijn we altijd bereid tijd vrij te maken voor een gesprek en je te voorzien van de nodige informatie.
Wij hopen dan ook dat je een keuze voor ons bedrijf gaat maken. Een van onze leermeesters is vorig jaar verkozen tot leermeester van het jaar. Daar zijn we erg trots op. Ook hij staat klaar om een leerling te begeleiden. En bovendien ga je deel uitmaken van een leuk team en een superleuk bedrijf! We zien je mailtje graag tegemoet.

Voorstraat 7
4233 ZG AMEIDE