Kabel Meet Techniek-Services B.V.

Bezoek onze website » www.kmtservices.nl | 0183-304012 | info@kmtservices.nl

Mevr. K. (Kim) van der Sluis | kim@kmtservices.nl

Kabel Meet Techniek-Services B.V. is een sfeervol en dynamisch bedrijf dat zich richt op de zakelijke energiemarkt. Denk hierbij aan grote energiebedrijven als Liander, Stedin en Enexis.

De energievoorziening in Nederland is bezig aan een transitie. De manier waarop energie opwekt wordt verandert snel waardoor de energiemarkt continu in ontwikkeling is. Zo is het gebruiken van natuurlijke bronnen zoals zon en wind steeds meer in opkomst. Ook worden apparaten en voertuigen steeds afhankelijker van elektriciteit waardoor de vraag naar elektriciteit stijgt.

Kabel Meet Techniek-Services B.V. verzorgt testen, metingen en diagnoses van de kabelinfrastructuur en transformatoren voor zowel het laag-, midden als hoogspanningsnetwerk. Op onze service afdeling inspecteren, kalibreren en repareren onze monteurs diagnoseapparatuur. Daarnaast bouwen wij voor onze klanten volledige kabelmeetwagens op maat.

Een stageplek binnen Kabel Meet Techniek-Services biedt jou de kans kennis te maken met de spannende wereld van de elektro- en meettechniek. Je loopt mee met ervaren monteurs die jou stapsgewijs inzicht geven in het proces van inspectie, reparatie en kalibratie. Je leert diverse test-, meet- en diagnoseapparatuur kennen. Ben jij op zoek naar een stageplek binnen een warm en betrokken team en zou jij graag willen ontdekken of deze branche goed bij je past? Wij vertellen je graag meer over de mogelijkheden!

Van der Kunstraat 10
4251 LN WERKENDAM