Installatiebedrijf Werkendam B.V. (IBW)

Bezoek onze website » www.ibw-wdam.nl | 0183-505110 | info@ibw-wdam.nl

Dhr. Klaas van Vugt | K.vanVugt@ibw-wdam.nl

Waarom IBW als stage- en/of leerbedrijf
“Elke klus heeft zijn charme”, zegt onze stagiaire. “Het mooie hier is dat het vaak een wat groter project is. Veel te zien en te leren! Werken aan meerdere projecten behoort ook tot de mogelijkheden. Verder doen we alles… van het riool in de fundering tot aan de kranen in de badkamers”
“Ik leer het vak vooral in de praktijk bij leermeesters op de bouw. Het bevalt mij super want het is heel afwisselend werk”
Hier op onze kantoorlocatie in Werkendam zijn ook extra mogelijkheden om de fijne kneepjes van het vak te leren in een veilige oefenomgeving en persoonlijke begeleiding. Hier ontwerpt IBW de installaties, werkvoorbereiding en productie in eigen prefab afdeling. Leidingsystemen samenstellen t.b.v. latere montage op de bouwplaats.
Momenteel hebben we 7 leerling-loodgieters die d.m.v. leer- werktrajecten een mooie passende baan bij ons hebben en nu al hun salaris verdienen.
De leeftijd van deze groep loodgieters varieert van 16 t/m 26 jaar.
Voor nieuwe loodgieters in opleiding is er dus geen groot leeftijdsverschil met de andere medewerkers.
Het bedrijf heeft ca. 80 personen in loondienst, verdeeld over de diverse afdelingen. Een brede achterban maar ook diverse doorgroeimogelijkheden en een actieve personeelsvereniging maakt dat iemand zich hier snel thuis zal voelen!

Vierlinghstraat 27
4251 LC WERKENDAM