Elmon

Bezoek onze website » www.elmon.nl | 0184-608888 | adg@elmon.nl

Dhr. A. (Arno) de Groot | adg@elmon.nl

Elmon is een middelgroot bedrijf met ruim 50 werknemers.
We zijn werkzaam in de Elektro installatie en Besturingstechniek.
We maken elektrotechnische installaties (in de utiliteit, fabrieken, winkels en kantoren) en besturingsinstallaties voor de machinebouw en waterbehandelingsinstallaties. In onze werkplaats bouwen wij onze eigen verdeelkasten en besturingspanelen welke we op onze projecten in het land plaatsen en aansluiten. Waterbehandelingsinstallaties bouwen we bij onze buren van Logisticon.

Samen met ons zusterbedrijf Intertech (ook in Groot-Ammers) ontwikkelen en bouwen we containerized powerplants;
We wekken dus stroom op met aggregaten op bv diesel, gas of biodiesel voor noodstroom maar ook voor tijdelijke opwekking van stroom op locatie waar nog geen energieaansluiting aanwezig is. Nieuw is dat we ook systemen bouwen met accu’s welke gebruikt worden voor peakshaving maar ook voor opslag van energie uit bijvoorbeeld windturbines en zonnepanelen.
Verder hebben we een aantal industriële klanten in de haven van Rotterdam waar we nieuwe Industriële installaties voor bouwen maar ook ondersteunen met onderhoud. Denk hierbij aan bedrijven als Vopak en Gate Terminal.

Energieweg 6
2964 LE GROOT-AMMERS