Den Hartog Riet B.V.

Bezoek onze website » www.hartogriet.nl | 0345-549433 | info@hartogriet.nl

Willem den Hartog | willem@hartogriet.nl

Ons bedrijf is een modern houtbouw en rietdekkersbedrijf met ambachtelijk karakter. Wij gaan voor kwaliteit en hoogwaardig afgewerkte daken en bijgebouwen tot in de kleinste details. Wij zijn een erkend leerbedrijf. Daarom kun je rekenen op persoonlijke aandacht en de juiste begeleiding door onze leermeesters en vakmensen. Kortom ons bedrijf bied jou alles wat een timmerman en/of rietdekker in spé nodig heeft, om een echte vakman te worden en mee te groeien en ontwikkelen voor jouw en onze toekomst. Wat onze medewerkers met elkaar gemeen hebben: een grote liefde voor houtbouw en rietdekken. Zoek jij een bedrijf waar alles perfect is geregeld voor de medewerker en stagiaire? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Kijk ook eens wat filmpjes over onze werkzaamheden https://www.hartogriet.nl/media/
Twijfel je nog of spreek het je juist aan of ben je nieuwsgierig naar ons bedrijf? Heb je nog vragen of interesse om bij ons stage te komen lopen, neem dan contact met ons op.

Leerbroekseweg 27
4245 KR LEERBROEK