De Kuiper Groep B.V.

Bezoek onze website » www.dekuipergroep.nl | 0183 - 820 920 | info@dekuipergroep.nl

Dick van Vliet | d.vanvliet@dekuipergroep.nl

Stage bij De Kuiper Groep

De Kuiper Groep, bestaande uit De Kuiper Civiel en Waterbouw, De Kuiper Heiwerken, De Kuiper Cultuur en Groen en De Kuiper Groep Materieel, is een multidisciplinair aannemersbedrijf gevestigd in Noordeloos.
Voor onze opdrachtgevers staan De Kuiper Groep bedrijven voor kwaliteit, professionaliteit en duurzaamheid. Van alle disciplines beheerst De Kuiper Groep het gehele traject; van ontwerp en advies tot realisatie en onderhoud. Met ruim 60 professionals willen wij de beste zijn in ons vakgebied.
De Kuiper Groep beschikt over een groot eigen machinepark wat door onze eigen materieeldienst wordt onderhouden in onze goed geoutilleerde werkplaats of onderweg met eigen servicemonteurs. Ook machine transporten van en naar werken worden in eigen beheer uitgevoerd. Dit alles zorgt voor een grote mate van betrouwbaarheid en flexibiliteit.
Al onze werken benaderen wij aan de hand van vier kernwaarden.
In alles wat we doen komen ze tot uiting:
• Betrouwbaarheid
• Vakkundigheid
• Duurzaamheid
• Klantgerichtheid

Kennis en kunde
Wij investeren continu in de kennis en kunde van onze werknemers. Door te investeren in
kunde worden de bestaande methodieken en processen binnen onze organisatie verbeterd. Door te investeren in kennis voor onze werknemers proberen we de kwaliteit van onze organisatie voor langere tijd te waarborgen.

De Kuiper Groep bedrijven zijn een door Volandis en Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) erkende leerbedrijven, die jonge mensen in de gelegenheid stelt om naast hun studie door middel van stage ervaring en praktijkkennis op te doen.

Veiligheid, Kwaliteit en Duurzaamheid als leidraad
Veiligheid, kwaliteit en duurzaamheid van onze projecten wordt gewaarborgd door diverse systeem- en procescertificaten.

• VCA**-certificaat;
• Investeren in duurzaam inzetbaarheid;
• CO2** Prestatieladder gecertificeerd;
• Kwaliteitssysteemcertificaat ISO 9001;
• BRL SIKB 7000 beoordelingsrichtlijn voor
het uitvoeren van (water)bodemsaneringen.

De Betere Werken. De Kuiper Groep

Middenweg 7