Allurebouw VOF

Bezoek onze website » www.allurebouw.nl | 0548-801950 | mkeizer@allurebouw.nl

Cees koorevaar | ckoorevaar@allurebouw.nl

Ben jij geen ‘kantoortype’? Ga je graag aan de slag in uitdagende projecten om samen met je collega’s iets moois te bouwen voor onze klanten?

Lees dan verder!
Dagelijks ga je – met een vaste leermeester – op stap met je ‘eigen’ bus, vol met uitstekend gereedschap. Jullie zijn het vaste aanspreekpunt tijdens de bouw en de rechterhand(en) van de uitvoerder. Klantgericht en met de drive om ‘mooie dingen’ te maken zet je je vakmanschap in. Bij Allure Bouw geen serieproducties, maar ambachtelijk timmerwerk, zoals dat bij een villabouwer van allure past. Je werkt uitsluitend met de beste materialen. Elke woning wordt prefab gebouwd en door jou afgewerkt op de bouwplaats. Dat betekent afwisselend werk, want geen woning is hetzelfde. Je hangt fraaie, luxe deuren af in mooie hardhouten kozijnen. Al het luxe binnentimmerwerk neem je graag voor je rekening: van koof tot plintwerk en van binnenkozijn tot vensterbank.

Enthousiast?
Woon je in de omgeving Hardinxveld/Sliedrecht/Alblasserdam/Molenaarsgraaf? En wil je een echte opleiding tot timmerman? Dan koppelen we je graag aan een ervaren mentor, die jou het vak tot in de finesses zal leren.

Nog even dit
Bij Allure Bouw zijn er voor deze functie bovendien mogelijkheden om door te groeien tot functies als bijvoorbeeld voorman of uitvoerder. We bieden je diverse vakinhoudelijke cursussen aan.

Verder mag je rekenen na de opleiding op een fulltime dienstverband voor 40 uur per week, een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de Bouw-cao.

Bouw je binnenkort met ons mee aan de droomhuizen van onze klanten?

Meer informatie: bel Maarten Keizer op 0548-801950 of mail mkeizer@allurebouw.nl

Polderweg oost 10
2973 AN Molenaarsgraaf