Aann. Bedr. P. van Leeuwen B.V.

Bezoek onze website » www.pvanleeuwen.nl | 0183-352332 | info@pvanleeuwen.nl

Kom ontdekken en leren bij Aannemersbedrijf
P. van Leeuwen!

Weet je al precies dat je in de bouw wilt werken? Of wil je dat juist ontdekken? Kom bij ons stage lopen, dan leer je waar je talenten liggen! In een stageplaats bij ons bedrijf doe je werkervaring op onder begeleiding van vakkundige collega’s en ervaren leermeesters. Je mag zijn wie je bent en doen wat je het beste kunt. En daar word je bij ons nog beter in!

Veel stagiair(e)s zijn je voorgegaan en hebben na het behalen van hun diploma een opleiding bij ons gevolgd. Ze hebben zich in verschillende functies ontwikkeld en werken aan de mooiste projecten!

Aannemersbedrijf P. van Leeuwen bestaat al sinds 1979 en is actief in de woningbouw en utiliteitsbouw. We hebben een warme familiecultuur en circa 70 enthousiaste medewerkers die altijd voor elkaar klaarstaan. Dit zijn ervaren vakmannen met slimme oplossingen en jonge leergierige collega’s met nieuwe kennis en ideeën. Projecten die we doen zijn bijvoorbeeld woningen, scholen, bedrijfspanden, sportaccommodaties, zorgcomplexen en winkels.

Bij ons kom je terecht in een leuk team met een fijne werksfeer. Samenwerking en werkplezier staan bij ons voorop! Kom jij bij ons bouwen aan je toekomst?

Energieweg 1
4231 DJ MEERKERK