Tijdens de bestuursvergadering van 25 juni hebben we afscheid genomen van Ruud Gommers als bestuurslid van Stichting Wetech. Sinds april 2024 was Ruud actief in ons bestuur als vertegenwoordiger van de maritieme en metaalbranche. Met zijn bevlogen inzet en grote betrokkenheid heeft hij een waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van onze stichting en de verbinding tussen onderwijs en bedrijfsleven. Voorzitter Bram Inpijn heeft Ruud namens het bestuur bedankt voor zijn inzet en hem een welverdiend afscheidscadeau overhandigd.

Ruud, dank voor je enthousiasme, betrokkenheid en samenwerking. We wensen je alle succes voor de toekomst!