Key-note spreker Doekle Terpstra, voorzitter van Techniek Nederland deelt tijdens onze ledenvergadering van 20 oktober zijn enthousiasme en visie voor de technische sector. Jonge techneuten, onze leerlingen zijn de toekomstmakers van onze maatschappij. Daarnaast spreekt Jan van Wijgerden over zijn boek “Een perfecte start”. Hierin komen succesvolle ondernemers aan het woord met een LTS-, of Mavo-, of VMBO achtergrond.

Graag nodigen we u uit voor deze bijzondere ledenvergadering van Stichting Wetech, waarbij uw bedrijf is aangesloten. Graag praten wij u bij over de stand van zaken binnen Wetech, het Gilde Vakcollege Techniek en het Willem van Oranje College. Daarnaast zullen de bouwplannen voor het nieuwe Gilde Vakcollege Techniek worden toegelicht en de manier waarop Wetech daar aan bijdraagt. Vanzelfsprekend staan wij ook stil bij de stages die de leerlingen van beide scholen lopen binnen uw bedrijf.

• Donderdag 20 oktober van 16:00 tot 17.30 uur (inloop vanaf 15:30 uur)
  • Gilde Vakcollege Techniek, Gildenweg 4, 4204 GH Gorinchem

Bent u lid? Klik hier om u aan te melden »