Op donderdag 26 september jl. heeft Johan de Ruiter van Van Wijngaarden groothandel B.V. uit Sliedrecht de rolmaten van Wetech overhandigd aan Krijn Redert, directeur Gilde Vakcollege Techniek.

Na jaren van vertrouwen tussen leverancier en afnemer is het soms mogelijk om net wat meer te geven ten behoeve van de leerling Gilde Vakcollege Techniek en ter promotie van de techniek.

Johan de Ruiter van Van Wijngaarden Groothandel B.V. heeft door middel van een stukje cofinanciering een scherpe prijs kunnen neerzetten voor de Wetech rolmaat.

Deze rolmaat zal uitgereikt worden tijdens de presentatie van de docent over het zoeken naar een passende stageplek bij de Stichting Wetech. Aangezien een flyer bij leerlingen snel in de papierbak zal verdwijnen, leek een rolmaat met het logo en website adres van de Stichting www.stichtingwetech.nl een goed middel om ze te attenderen en activeren.

Wij danken Van Wijngaarden Groothandel B.V. voor het vertrouwen en hun medewerking!

Bestuur Wetech / Directie Gilde Vakcollege Techniek.