Dinsdag 27 juni 2017 werd tijdens de jaarlijkse deelnemersbijeenkomst van Stichting Bedrijvenkring van het Gilde Vakcollege Techniek de nieuwe huisstijl ‘Wetech’ (Wij laten techniek werken) gepresenteerd door de studenten van ROC Rivor. Dit vond plaats in het gebouw van het Gilde, de grootste technische vmbo-school van Nederland. Aanwezig was ook wethouder Freije van de gemeente Gorinchem.

De Stichting Bedrijvenkring van het Gilde Vakcollege Techniek bestaat na zes jaar uit 76 bedrijven die het technisch onderwijs mede vorm willen geven. Op deze manier wordt binnen de regio Gorinchem technisch talent ontwikkeld waar het bedrijfsleven op wacht.

Op het Gilde wordt momenteel de Techniekhavo verder uitgebouwd en ook het aantal leerlingen dat hun MBO-diploma haalt op het Gilde groeit. In november 2017 wordt er een stagemarkt georganiseerd waar bedrijven en leerlingen elkaar gaan ontmoeten.